
Az AI-alapú CRM rendszer egy intelligens, automatizált ügyfélkezelési megoldás, amely segíti a vállalatokat az értékesítés, kommunikáció és munkafolyamatok hatékony kezelésében.
Ügyfélnyilvántartás és adatkezelés
Automatizált munkafolyamatok
Értékesítési csatornák és lead menedzsment
Kapcsolati és kommunikációs előzmények
Riportok és analitika
Integráció más rendszerekkel
AI-alapú ajánlások és automatizáció
Feladat- és időmenedzsment
Mobilbarát felület
Biztonságos adatkezelés és jogosultságkezelés
Intelligens és automatizált megoldás, amely biztosítja a munkavállalók és őrzött objektumok nyilvántartását, az ellenőrzési folyamatok dokumentálását, valamint a valós idejű eseményfigyelést és adatvizualizációt a hatékonyabb biztonság érdekében.
Munkavállalói nyilvántartás
Őrzött objektumok nyilvántartása
Ellenőrzési jegyzőkönyvek kezelése
Helyszíni fotók feltöltése
Automatizált ellenőrzési folyamatok
Ellenőrzési riportok generálása
Vizualizáció és kimutatások (chartok)
Valós idejű eseményfigyelés
Mobilalkalmazás támogatás
Biztonságos adatkezelés és hozzáférés-szabályozás
A költségek változóak, függnek a választott megoldásoktól, a felhasználók számától és a funkcióktól. Keresse ügyfélszolgálatunkat.