Mi az a CRM?
A CRM nem varázsszó. A CRM (Customer Relationship Management, azaz Ügyfélkapcsolat Menedzsment) az ügyfelekkel való kapcsolattartást tudatosan, szervezett módon, és összehangoltan irányító belső vállalati munkafolyamatok összessége, amelynek középpontjában az Ügyfél áll.
Az értékesítés és a marketing hatékony formájának alkalmazása az Ügyfélközpontú értékesítés.
Miért jó az ügyfélközpontú értékesítés?
Mert az Ügyfelek ezt várják el. Hiába jobb egy vállalat terméke, ha a konkurenciától professzionálisabb, testre szabott szolgáltatásokat kapnak, akkor váltanak. A jól bevezetett CRM rendszer alapvetően megváltoztatja a vállalat ügyfélkezelésének minőségét, a napi munkavégzés hatékonyságát, átláthatóságát.
Miért lényeges, hogy egy CRM egyszerű legyen?
Az egyszerű, letisztult rendszer bevezetése költséghatékony, a felhasználók szívesebben használják, mert sikeresebbeké és hatékonyabbakká válnak.
Miben különbözünk a versenytársainktól?
Mi nem pusztán telepítünk egy CRM rendszert, hanem elkészítjük a vállalatnál működő rendszerek közötti automatizált kapcsolatrendszert, melyek segítségével heterogén rendszerei egy nagy homogén rendszerré válnak.
Magyarországon egyedülálló megoldással integráljuk a CRM rendszert turisztikai vállalkozások számára, repülőjegyfoglaló-, utasbiztosítási-, utaztatási rendszerekhez.
Mi a sikeres CRM Projektmenedzsment titka?
Ahhoz hogy a CRM előnyei gyorsan megmutatkozzanak a vállalatnál, jól meg kell szervezni annak bevezetését. A projektmódszer ennek érdekében az alábbi sikertényezőket integrálja a CRM projektmenedzsmentbe:
- A vezetőség határozottan támogatja a CRM bevezetését
- A CRM projekttel kapcsolatos aktív kommunikációk révén a munkatársakat idejében tájékoztatják és bevonják
- A vállalat összes releváns területén dolgozó munkatársát idejében bevonják
- A felelősségek felosztása egyértelmű
- A vállalat folyamatai pontosan meghatározottak
- A CRM lépésenkénti bevezetése – területenként vagy funkciók szerint
Cégünk a nyílt forráskódú vTiger CRM rendszer fejlesztésével és bevezetésével foglalkozik.
A vTiger CRM jelentősebb moduljai:
- Cégek (Accounts )
- Egyéni ügyfelek (Contacts )
- Lehetőségek (Opportunities)
- Jelöltek (Leads)
- Projektek (Projects)
- Feladatok (Tasks)
- Események (Events )
- Hívások naplózása (Log a Call )
- Kampányok (Campaigns )
- Termékek (Products )
- Ajánlatok (Quotes )
- Rendelések (SalesOrders )
- Szerződések (Services Contracts )
- Dokumentumok (Documents )
- Beszerzések (PurchaseOrders )
- Beszállítók (Vendors )
- Kérések (Trouble ticket)
- Jelentések (Reports )
- Műszerfalak (Dashboard )
A vTiger CRM tökéletesen együttműködik MS Outlook környezettel:
- CRM adatok elérése Outlookon keresztül,
- e-mail követés optimalizálása Outlook szinkronizálással,
- e-mailek, találkozók, feladatok és kapcsolatok kezelése.