Mi az a CRM?

A CRM nem varázsszó. A CRM (Customer Relationship Management, azaz Ügyfélkapcsolat Menedzsment) az ügyfelekkel való kapcsolattartást tudatosan, szervezett módon, és összehangoltan irányító belső vállalati munkafolyamatok összessége, amelynek középpontjában az Ügyfél áll.
Az értékesítés és a marketing hatékony formájának alkalmazása az Ügyfélközpontú értékesítés.CRM

Miért jó az ügyfélközpontú értékesítés?

Mert az Ügyfelek ezt várják el. Hiába jobb egy vállalat terméke, ha a konkurenciától professzionálisabb, testre szabott szolgáltatásokat kapnak, akkor váltanak. A jól bevezetett CRM rendszer alapvetően megváltoztatja a vállalat ügyfélkezelésének minőségét, a napi munkavégzés hatékonyságát, átláthatóságát.

Miért lényeges, hogy egy CRM egyszerű legyen?

Az egyszerű, letisztult rendszer bevezetése költséghatékony, a felhasználók szívesebben használják, mert sikeresebbeké és hatékonyabbakká válnak.

Miben különbözünk a versenytársainktól?

Mi nem pusztán telepítünk egy CRM rendszert, hanem elkészítjük a vállalatnál működő rendszerek közötti automatizált kapcsolatrendszert, melyek segítségével heterogén rendszerei egy nagy homogén rendszerré válnak.
Magyarországon egyedülálló megoldással integráljuk a CRM  rendszert turisztikai vállalkozások számára, repülőjegyfoglaló-, utasbiztosítási-, utaztatási rendszerekhez.

Mi a sikeres CRM Projektmenedzsment titka?

Ahhoz hogy a CRM előnyei gyorsan megmutatkozzanak a vállalatnál, jól meg kell szervezni annak bevezetését. A projektmódszer ennek érdekében az alábbi sikertényezőket integrálja a CRM projektmenedzsmentbe:

  • A vezetőség határozottan támogatja a CRM bevezetését
  • A CRM projekttel kapcsolatos aktív kommunikációk révén a munkatársakat idejében tájékoztatják és bevonják
  • A vállalat összes releváns területén dolgozó munkatársát idejében bevonják
  • A felelősségek felosztása egyértelmű
  • A vállalat folyamatai pontosan meghatározottak
  • A CRM lépésenkénti bevezetése – területenként vagy funkciók szerint

vTiger CRM

Cégünk a nyílt forráskódú vTiger CRM rendszer fejlesztésével és bevezetésével foglalkozik.

A vTiger CRM jelentősebb moduljai:

  • Cégek (Accounts )
  • Egyéni ügyfelek (Contacts )
  • Lehetőségek (Opportunities)
  • Jelöltek (Leads)
  • Projektek (Projects)vTiger CRM
  • Feladatok  (Tasks)
  • Események  (Events )
  • Hívások naplózása  (Log a Call )
  • Kampányok  (Campaigns )
  • Termékek  (Products )
  • Ajánlatok  (Quotes )
  • Rendelések  (SalesOrders )
  • Szerződések  (Services Contracts )
  • Dokumentumok  (Documents )
  • Beszerzések  (PurchaseOrders )
  • Beszállítók  (Vendors )
  • Kérések (Trouble ticket)
  • Jelentések  (Reports )
  • Műszerfalak  (Dashboard )

A vTiger CRM tökéletesen együttműködik MS Outlook környezettel:MS Outlook

  • CRM adatok elérése Outlookon keresztül,
  • e-mail követés optimalizálása Outlook szinkronizálással,
  • e-mailek, találkozók, feladatok és kapcsolatok kezelése.