Szolgáltatás-kihelyezés, felhő alapú szolgáltatások, rendszerüzemeltetés

A szolgáltatás-kihelyezés (outsourcing), egyre inkább alkalmazott módszer a cégek fő profiljához szorosan nem tartozó tevékenységek, illetve részlegek kiszervezésére. A szolgáltatás lényege, hogy a korábban belső erőforrások felhasználásával végzett tevékenységeket egy külső szolgáltató veszi át, rendszerint a tevékenységet végző alkalmazottakkal (vagy azok egy részével) együtt. A informatikai rendszerek üzemeltetése - egyéb back office tevékenységek mellett - kifejezett célpontja az outsourcing szolgáltatásoknak.

Webhosting, webtárhely, virtuális szerver

  • Webtárhely szolgáltatások
    • Az egyszerű weboldaltól az összetett portálrendszerig. Passzív és aktív webtárhely, e-mail kiszolgálás, domain név szolgáltatás.
  • Virtuális szerver szolgáltatásokFelhő alapú szolgáltatások
    • A webtárhely szolgáltatások kedvező ára a saját szerver előnyeivel egyesítve.
  • Domain regisztráció
    • Domain regisztráció minden fontos tartományban .hu .eu .com .net .org.
  • Szerverrendszer
    • A nagybiztonságú szerverrendszer a stabilitás és folyamatosság biztosításáért.
  • SPAM szűrés
    • Kéretlen levelek intelligens, hatékony szűrése.
  • Antivírus szolgáltatás
    • Levelek és hálózatok hatékony védelme a vírusokkal szemben

Rendszerintegrációs támogatás

A FoxArt megoldásszállítói tevékenységi körébe az informatikai rendszerintegráció is beletartozik. Ennek keretében a vállalatok igényeit elégíti ki olyan szolgáltatásportfolióval, amely egyesíti a számítástechnikát, a kommunikációs és az Internet technológiát. A rendszerintegrációs tevékenységet üzleti tanácsadással, különböző hardver rendszerek kialakításával, kommunikációs hálózatok tervezésével és kivitelezésével, szoftvertanácsadással, teljes körű információ-biztonsági megoldásokkal, üzleti megoldások kialakításával, valamint az ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokkal és tanácsadással valósítja meg, illetve rendszerüzemeltetési és szervizszolgáltatásokkal, oktatással támogatja.

Service Desk

Partnereink problémáikat, igényeiket a központi service desk munkatársaknak jelenthetik be az alábbi módon:

  • e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • telefon: +36 1 889 7590

A Service Desk feladata - a bejelentések naplózása mellett - a hibák gyors megoldása. A Service Desk segítségével az informatikai támogatáson túl a vállalati belső és külső folyamatok, kapcsolatok is nyomon követhetők.

Főbb jellemzők:

  • Hibabejelentés fogadás telefonon, e-mail-ben, interneten és intraneten keresztül, illetve eseménykezelő rendszeren keresztül
  • Változások kezelése
  • Bejelentések nyomon követése
  • Automatikus eszkaláció és riasztások
  • Szolgáltatási szintek mérése
  • Vezetői és operatív jelentések