Szolgáltatás-kihelyezés, felhő alapú szolgáltatások, rendszerüzemeltetés
A szolgáltatás-kihelyezés (outsourcing), egyre inkább alkalmazott módszer a cégek fő profiljához szorosan nem tartozó tevékenységek, illetve részlegek kiszervezésére. A szolgáltatás lényege, hogy a korábban belső erőforrások felhasználásával végzett tevékenységeket egy külső szolgáltató veszi át, rendszerint a tevékenységet végző alkalmazottakkal (vagy azok egy részével) együtt. A informatikai rendszerek üzemeltetése - egyéb back office tevékenységek mellett - kifejezett célpontja az outsourcing szolgáltatásoknak.
Webhosting, webtárhely, virtuális szerver
- Webtárhely szolgáltatások
- Az egyszerű weboldaltól az összetett portálrendszerig. Passzív és aktív webtárhely, e-mail kiszolgálás, domain név szolgáltatás.
- Virtuális szerver szolgáltatások
- A webtárhely szolgáltatások kedvező ára a saját szerver előnyeivel egyesítve.
- Domain regisztráció
- Domain regisztráció minden fontos tartományban .hu .eu .com .net .org.
- Szerverrendszer
- A nagybiztonságú szerverrendszer a stabilitás és folyamatosság biztosításáért.
- SPAM szűrés
- Kéretlen levelek intelligens, hatékony szűrése.
- Antivírus szolgáltatás
- Levelek és hálózatok hatékony védelme a vírusokkal szemben
Rendszerintegrációs támogatás
A FoxArt megoldásszállítói tevékenységi körébe az informatikai rendszerintegráció is beletartozik. Ennek keretében a vállalatok igényeit elégíti ki olyan szolgáltatásportfolióval, amely egyesíti a számítástechnikát, a kommunikációs és az Internet technológiát. A rendszerintegrációs tevékenységet üzleti tanácsadással, különböző hardver rendszerek kialakításával, kommunikációs hálózatok tervezésével és kivitelezésével, szoftvertanácsadással, teljes körű információ-biztonsági megoldásokkal, üzleti megoldások kialakításával, valamint az ezekhez kapcsolódó szolgáltatásokkal és tanácsadással valósítja meg, illetve rendszerüzemeltetési és szervizszolgáltatásokkal, oktatással támogatja.
Service Desk
Partnereink problémáikat, igényeiket a központi service desk munkatársaknak jelenthetik be az alábbi módon:
- e-mail: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- telefon: +36 1 889 7590
A Service Desk feladata - a bejelentések naplózása mellett - a hibák gyors megoldása. A Service Desk segítségével az informatikai támogatáson túl a vállalati belső és külső folyamatok, kapcsolatok is nyomon követhetők.
Főbb jellemzők:
- Hibabejelentés fogadás telefonon, e-mail-ben, interneten és intraneten keresztül, illetve eseménykezelő rendszeren keresztül
- Változások kezelése
- Bejelentések nyomon követése
- Automatikus eszkaláció és riasztások
- Szolgáltatási szintek mérése
- Vezetői és operatív jelentések