FoxArtCégünk a FoxArt Kft. 1996-ban magánszemélyek által létrehozott vállalkozásként kezdte meg működését azzal a céllal, hogy a honi turisztikai vállalatok meghatározó megoldás-szállítójává váljon. Első sikereinket Magyarország legnagyobb utazásszervező vállalkozásánál értük el. Jelenleg a hazai utaztatás legnagyobb forgalmú és létszámú vállalkozásai a FoxArt Kft. termékeit alkalmazzák, az e-Commerce működéstől a teljes e-Business megoldásokig.

További meghatározó sikereinket a nemzetközi és magyar biztosító társaságok számára fejlesztett és üzemeltetett internet alapú értékesítési és elektronikus fizetést biztosító alkalmazásokkal értük el.
 
Szoftverfejlesztési üzletágunk fókuszába az Internetes szabványok alkalmazása mellett a kibővített üzleti funkcionalitást, az átfogó integrációs és kapcsolódási képességek növelését tűzte ki célul.
 
Fejlesztéseink fő irányvonalát a PHP és Java technológiák alkalmazása képezi, ezek rendszerfüggetlensége lehetővé teszi az alkalmazás flexibilitását, a szabványos technológia támogatása lehetőséget biztosít komplex rendszerek elkészítésére.
 
Munkáink során komoly tapasztalatokat szerzetünk a különböző platformú, architektúrájú rendszerek fejlesztésében és integrációjában. Projektjeinek túlnyomó többségében olyan alkalmazásokat hoztunk létre - a legkorszerűbb technológiák alkalmazásával -, melyek nagyméretű adatbázisokon, magas tranzakciószám mellett, nagyszámú felhasználót magas színvonalon szolgálnak ki.
 
Fejlett technológia háttérrel rendelkező adatközpontunkban kis- és középvállalatok kritikus üzleti alkalmazásainak folyamatos üzemeltetését biztosítjuk. A minőségi szolgáltatások alapjául a partnerekkel megkötött szolgáltatási szint szerződések (Service Level Agreement) szolgálnak, melyek tartalmazzák a szolgáltatások specifikációját, valamint azok biztosításának körülményeit.  
Partnereinek részére távfelügyeletet (Managed Service Provision) is biztosítunk, amely lehetőséget nyújt az IT rendszerek távoli üzemeltetésére, menedzselésére.
 
Cégünk szolgáltatásainak széles választékával segíti az e-Commerce és e-Business világába lépő kis- és középvállalatokat; a cég ügyfelei a rendszertervezéstől az alkalmazások kialakításáig, valamint azok üzemeltetésig minden területen professzionális támogatást kapnak.
 
Partnereink magas szintű támogatását, a folyamatosan bővülő Service Desk szolgáltatásunkkal biztosítjuk.
 
Szolgáltatásainak magas szintű biztosítása érdekében 2006. januárjában kialakítottuk és bevezettük az ISO 9001:2000 nemzetközi szabvány szerinti minőségirányítási rendszert.